دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

۶ سوال نمایندگان مجلس از وزرای ورزش و کشور اعلام وصول شد

  • کد خبر: ۱۴۴۱۶۸
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
۶ سوال نمایندگان مجلس از وزرای ورزش و کشور اعلام وصول شد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ۶ سوال ملی نمایندگان ملی مجلس از وزرای ورزش و کشور را اعلام وصول کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رشیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی سوال ملی تعدادی از نمایندگان را اعلام وصول کرد.

- سوال ملی روح‌الله عباسپور نماینده بوئین زهرا از وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم به کارگیری نیرو‌های کارآمد، موثر و متخصص در حوزه ورزشی.

- سوال ملی حسن نوروزی نماینده رباط کریم و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم برخورد با اقدامات خلاف شئونات اسلامی و فرهنگی در برخی از فدراسیون‌های ورزشی.

- سوال ملی روح‌الله نجابت نماینده شیراز و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت بی عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی.

- دو سوال ملی عباس مقتدایی نماینده اصفهان و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت عدم تغییر اساسنامه شورای عالی جوانان و علت عدم پیگیری و اقدامات وزارت ورزش و جوانان در خصوص بیمه کردن قهرمانان جهانی.

- سوال ملی سمیه محمودی نماینده شهررضا و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر کشور در خصوص عدم توجه به دستورالعمل انتخاب و انتصاب مسئولان.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->